Hinnat

  • Tuotteiden hinnat ovat nähtävillä verkkokaupassa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
  • Hinnoittelemme tuotteemme valmiiksi kilpailukykyisiksi.

Hintojen muutokset

  • Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§)

Tilaus

  • Tilauksen voi tehdä joko suoraan sähköpostilla tai käyttäen sivuilta löytyvää ostoskoria.
  • Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. 
  • Alaikäisen tilaajan tulee pyydettäessä osoittaa holhoojan allekirjoittama valtakirja tilauksen tekemiseen.

Toimitus

  • Käytämme tuotteiden toimittamiseen Shipit Ab Oy:n postituspalvelua. Jokaisen tilauksen yhteydessä lähetämme seurantatunnuksen, jonka avulla pystyt kätevästi seuraamaan tilauksesi kulkua. Mikäli lähetykselle on annettu väärä toimitusosoite tai valittu väärä noutopiste, tulee asiakkaan maksaa kaikki osoitteenmuutoksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneet kustannukset.
  • Toimitus maksetaan ennakkoon tilauksen yhteydessä.
  • Halutessa tuotteet voi noutaa myös noutopalvelustamme. Ilmoitamme, kun tilaus on noudettavissa. Muistathan ottaa henkilöllisyystodistuksen mukaan noutaessasi ennakkoon maksettua tilausta noutopalvelustamme. Mikäli et itse pääse tilaustasi hakemaan, annathan mukaan valtakirjan tilausnumerollasi, allekirjoituksellasi ja noutajan tiedoilla.

Toimitusaika

  • Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet 1-4 työpäivän kuluessa. Tuotteen varastosaldon ja arvioidun toimitusajan näet tuotteen tiedoista.
  • Pyrimme ilmoittamaan mikäli tilauksen käsittelyaika on luvattua pidempi sähköpostitse, puhelimitse tai yleisenä ilmoituksena sivustollamme. Yhteydenpidon takaamiseksi asiakas on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa, josta on helposti tavoitettavissa.
  • Muistathan, että sellaisten tuotteiden kohdalla, joiden varastosaldo on nolla, toimitusaika voi olla huomattavan pitkä. Tällaisen tuotteen lisääminen tilaukseen voi viivästyttää toimitusta huomattavasti, eikä viivästyksestä ilmoiteta erikseen.

Takuuehdot

  1. Yleisesti uusilla tuotteillamme on yhden (1) vuoden takuu, poikkeuksena kuitenkin erikoistuotteet kuten esimerkiksi poistotuotteet, nesteet, teipit, kiinnitystarvikkeet. Voit tarkistaa takuuajan tuotekuvauksesta.
  2. Takuu alkaa aina paketin lähetyspäivästä tai kun tuote noudetaan meiltä. Pääsääntöisesti vaihdamme viallisen tuotteen samanlaiseen tai korvaavaan vastaavilla ominaisuuksilla varustettuun tuotteeseen.
  3. Vaihdetun tuotteen takuu ei ala alusta, vaan jatkuu alkuperäisen ostopäivän mukaisesti.
  4. Takuu ei korvaa kulumisesta, ohjelmisto-, asiakkaan omasta asennus- tai käyttövirheestä aiheutuneita vikoja.
  5. Takuutuotteen tulee aina olla alkuperäisessä kunnossa. Kaikki asiakkaan suorittamat tuotteeseen kohdistuvat modifikaatiot eväävät takuun kyseiseltä tuotteelta.
  6. Takuupalautuksissa on aina ensin otettava yhteyttä myyjään. Saat paluuviestissä tarkemmat palautusohjeet. Tarkistamme aina ensin tuotteen kerrotun vian osalta. Palautuksiin on liitettävä yhteystiedot, vikaseloste ja kopio kuitista. Palautukset on pakattava huolella.
  7. HUOM! Aiheettomasta takuupalautuksesta veloitamme 50 € käsittelykulut, sekä toimituskulut. Myös mahdolliset huoltoliikkeen kulut veloitetaan, mikäli tuotteella on oma valtuutettu takuuhuolto.
  8. Tuotteet on tarkoitettu asiantuntijoiden ja ammattilaisten asennettavaksi ja asianmukaisesti käytettäväksi. Torvinen Showtekniikka ei ota mitään vastuuta tuotteiden asennuksessa tai käytössä sattuneista tapaturmista tai aineellisista vahingoista.

Peruuttamis- ja palautusehdot

  1. Verkkokaupasta ja myymälästä ostetuilla tuotteillamme on 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Jos tuote tai tuotteet toimitetaan useammassa erässä, 14 päivän määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamissoikeutta laskettaessa mukaan luetaan viikonloput ja pyhäpäivät, poislukien vastaanottopäivä. Määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisesta on tehty määräajassa.
  2. Peruuttamisesta voi ilmoittaa vain sähköpostitse osoitteeseen kauppa@showtekniiikka.fi. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa syytä.
  3. Asiakkaan velvollisuus on todistaa tuotteiden vastaanottopäivä.
  4. Asiakkaan on pidettävä vastaanotettu tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten, kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, Showtekniikka voi periä tavaran arvon alenemisesta vastaavan summan. Jos tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi, Showtekniikka voi kieltäytyä kokonaan palauttamasta kuluttajan maksamaa summaa. Bundle- ja kampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluvat tuotteet.
  5. Peruuttamisoikeus ei koske sellaista sinetöitynä toimitettua tietokoneohjelmaa, ohjelmistoa, äänitallennetta tai kuvatallennetta, jonka sinetti on avattu. Peruuttamisoikeus ei koske myöskään sellaista sinetöitynä toimitettua hygieniatuotetta (esim. nappikuulokkeita), jonka sinetti on avattu. Peruuttamisoikeus ei lisäksi koske tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi. Peruuttamisoikeus ei myöskään koske nesteitä, teippejä, kiinnitystarvikkeita, koska ovat kertakäyttötuotteita. Asiakas voi menettää peruuttamisoikeutensa myös muissa kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ssä säädetyissä tapauksissa.
  6. Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Tällöin palautuspyynnöt hyväksytään tapauskohtaisesti.
  7. Asiakas vastaa ja kustantaa tuotteiden palautuksen Showtekniikalle. Tuotteet on palautettava Showtekniikalle hyvin pakattuna annettujen ohjeiden mukaisesti tai tuomalla tuote suoraan noutopalveluumme. Tuotteet on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä . Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tuotteet takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
  8. Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja Showtekniikalle.
  9. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, Showtekniikka palauttaa asiakkaalle asiakkaalta saamansa suoritukset, paitsi toimituskustannukset. Showtekniikka suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei asiakas ole suostunut muuhun. Showtekniikka voi kuitenkin pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes Showtekniikka on saanut tuotteen takaisin.
  10. Peruutettavaan sopimukseen liittyvät liitännäissopimukset peruuntuvat kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Maksamisen turvallisuus ja henkilötietojen käsittely

  • Toivomme kirjautumista järjestelmäämme ennen tilauksen tekemistä. Asiakkaasta tallennetaan seuraavat tiedot asiakasrekisteriin: nimi, osoite, puhelinumero, sähköpostiosoite, käyttäjätunnus, salasana, sekä asiakkaan IP -osoite.
  • Emme käytä asiakkaan antamia yhteystietoja suoramarkkinointiin ilman asiakkaan antamaa hyväksyntää.
  • Emmekä luovuta asiakkaidemme tietoja kolmannelle osapuolelle ilman viranomaisen määräystä.
  • Verkko ja luottokorttimaksut hoituvat keskitetysti Klarnan maksupalvelun kautta. Tuettuina ovat kaikki yleisimmät verkkopankkimaksut.
  • Verkko ja luottokorttimaksuista järjestelmämme ei kerää tili tai luottokorttitietoja.

Riitojen ratkaisu

  • Ensisijaisesti pyrimme ratkaisemaan kaikki riitatilanteet neuvottelemalla asiakkaan kanssa joko sähköpostitse, puhelimitse tai tapaamisen yhteydessä.
  • Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
  • Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).